Kızlar dişim apse yaptı şişti yanağım ve aşırı ağrıyor doktora gittim antibiyotik ve ağrı kesici yazdı antibiyotiği kullanınca şişliği inince bu dayanılmaz ağrılar da kesilir mi başına gelen oldu mu bu apse ağrı geçse şişlik çok önemli değil de beni bi aydınlatır mısınız