Ahadensar25 Kızlar bebegim 5 aylk burnu tıkalı hastaneye götrdüm fizyolojk serum vermemi söyledi fakt çocuk nefes almıyor önercegnz sprey faln varmı burun için alıp kullansam
cansin92 Ahadensar25 benim bebeğim de öyle serum fizyolojik ile temizliyorum bugün okaliptüs yağı aldım nevresime damlatıcam nefes açma özelliği varmış ondan önceden odaya soğan doğrayıp koyuyordum oda nefes açıyor
Ysmn18 Ahadensar25 fizyolojik serumu burun damlasıyla aynı işlevi görüyor zaten şırıngayla sıkarak gerekte duyarsanız aspiratörle temizleyerek acabilirsiniz 1 aylıkken nezle olmuştuk bu şekilde yaparak duzeldi
ddmnrdgn Ahadensar25 narivent burun spreyi yazmıştı bize doktorumuz. Faydasını gördüm. Bir de nebulizatörle soğuk buhar yapmıştık.
Duygusalbiranne Ahadensar25 kaynar suya lavanta tohumu atın ve o buharı koklatın lavanta mikrobu kırarak burnu açmayı sağlıyor
Ysmn18 Ahadensar25 bizim 1 nerdeyse 1 hafta açılmamıştı doktora tekrardan gittim hatta doktor zamanla açılacak dedi
Sedef03_ Ahadensar25 merhabalar xlear burun damlası damlattıktan 5 dk sonra hapşuruk ile bütün akıntı çıkıyor kesinlikle alın tavsiye ederim geçmiş olsun şimdiden
Elvn94 Ahadensar25 sen dok o tikana tikana aciliyor bnde ilk basta korkmstm smdi atiyorm acildkca daha rahat oluyo