Bu ay bebeğim 400 gr almış 3 aylık, dün sağım yaptım 60-70 Cc çıkıyor bir göğsümden. O da çok dolmuş ağrı yapan hali. Sanırım sütüm az bebeğim huzursuz değil diye doyuyor sanıyorum galiba. Ama kilo alamaması ve göğüsten böyle az süt çıkması canımı sıktı.