Hanımlar selamlar,
İlk doğduğunda bebeğimde vajinal yapisiklik vardı. Östrojen içeren bir krem kullandık ve geçmişti. Ben kremi atmıştım, şimdi adını da bulamıyorum. Beyaz bir kabı vardı, görsem hatırlarım. Şimdi bayağı kapalı gibi, yine alıp kullanacağım. Kullanan var mı acaba?