buglemss Kızlar geçen hafta bebeğimin vücudumda döküntü olmuştu ama baya kötü kızamık dan şüphelendiler test negatif çıktı yavaş yavaş geçti şükürler olsun defim ama bugün bacaklarında hafif kabarmalar var ne yapsam bilemedim acil e gitsem mi
annediyebiri buglemss benim bebeğimin de öyle çıktı kızamık sandık ama ürtiker dediler 1 ay boyunca döküntü devam etti çıkıp çıkıp iniyor mu kızarıklıklar nasıl
buglemss annediyebiri evet bir geçiyor bir başlıyor hangi bölüme randevu almam lazım ya biliyor musunuz detaylı baktırmak için
annediyebiri buglemss önce çocuk doktoruna gidin o sizi alerji bölümüne yönlendirecek direk randevu alamazsınız alerjiden dediler bize şurup verdi onlarda 10 güne geçer dediler ama 1 bucuk ay sürdüğünde oluyormuş bebeğimin 1 buçuk ay sürdü