Kızlar selam bebeğim 1 ay 1 günlük, 2 gündür kabız. Çok ıkınıyor ama bir türlü yapamıyor, dün zeytinyağ içirdim ve poposuna sürdüm öyle yaptı ancak her gün yapılması tavsiye edilmiyormuş. Bacaklarıyla egzersiz de yapıyorum sadece gazını çıkarıyor. Kendimde zeytinyağ içtim belki sütümü etkilerde bebeğe iyi gelir diye, kayısı hoşafı da içtim ama etki etmiyor sanırım :( sizin bildiğiniz başka şeyler var mı???