Rukiyeali Benim cocuğumda gelişiö geriliği varmiş. 11 ay da 3 yaş olacak ama konulamiyor daha terapiye gidiyorum ama ne akdar sürecek bilmiyorum. Acaba böyle bir durum yaşayan var mı?
ArsAyz Rukiyeali Bizimde gerilik vardı. 3 ay gibi bi sürede 8-9 aylık bi gelişme gösterdi sadece evde fazla ilgi ve sosyalleşmeyle
Rukiyeali aliaras_2022 sadece konuşamıyor onu da doktoruna sorduğum da sorun değil 3 yaşına kadar vakti var dedi ama gelişim geriliğini fark etmedim. Üstelik 2 yaşında kreşe başladı ve oradakiler de bir şey demedi
Rukiyeali ArsAyz her gün dışarıya çıkartıyorum oyunlar oynuyoruz ve psikoloğa götürüyorum. Çok endişeleniyorum.