merhaba kızım 8,5 aylık bunca aydır gece uykusu çok iyidi neredeyse hiç uyanmazdı ama 1 haftadır geceleri sürekli beşikte dönüyor bir huzursuz dalamıyor gibi ağlamıyorda ama bu durumu yaşayan var mı neden böyle oluyor bazen beşikte ayağa kalktığıda oluyor sizce neden