Asel_50 bende aynı durumdaydım... yetersiz geliyordu sütüm ki hala yetersiz sanırım... bize sma ile başlattı doktor lakin kusmaya devam etti oğlum bizde aptamile geçtik... çok memnunuz... biberonla verdim ben wee marka biberonu tuttu sadece... anne göğsü gibi ucu diye heralde... memeyide bırakmadı emiyor çok şükür 🙏