Kızlar dün sağlık ocağına 3 ay kontrolüne götürdüm bıngıldağı küçük doktorunuza iletin dedi geçen hafta da kendi doktoruna gitmiştik öyle bişey söylemedi… İnternetten araştırdığımda beyni gelişmez veya en büyük sebebi mikrosefali yazıyor başıma böyle birşey gelen var mı