Merhalar,
Sizlere danışmak istediğim bir konu var. Ekim ayinda doğum yaptım. Doğum yaptığım Hastaneside doğum hastanesi olduğundan doktor çok yoğun muayeneler en fazla 10 dk. sürüyor. Aylik doktor kontrollerinde neler yapıyor doktorlar. Ortalama ne kadar sürüyor. Her doktor cep telefonu numarasını veriyormu açık durumda ulaşabilmek için. Genelde özel mi tercih ediyorsunuz (muayenehane), Tıp merkezî yada SGK karşılayan özel hastaneler mi yoksa devlet hastanesi mi ? Kızım bir buçuk aylik içim rahat değil sanki doktor kontrolünde eksik bir şeyler var gibi. Elinize kağıt veriyorlar mı yada form boyu kilosu gibi. Cevaplarsanız çok sevinirim. İzmir deyim bu arada doktor önerisi olan varsa onu da alabilirim ,😇