HavvanurSezr Kuzlar bebeğim yeni 10 aylık oldu gece uykularımız tamamen bitti yarım saate bi ağlayarak kalkıyor sabaha kadar böyle gidiyor atak mı diş mi anlamadım varmı fikri olan
uzlet HavvanurSezr canım atak haftalarında öyle oluyor genelde eli sürekli ağzındaysa dişini kaşıyorsun diş de olabilir Atak hesaplama var internette Ama asıl doğması gereken tarihi yazman gerekiyor Ben ne zaman baksam gerçekten atak haftalarına denk geliyordu huzursuz olduğu geceler
gozzzde_poyraz Merhaba azalma oldu mu acaba bu durumda? Biz de 10 aylık olduk 10 gündür öyleyiz ne zaman bitecek diye kara kara düşünüyorum 😩