joyfulmom Kızlar d vitaminim 8 çıkmış 30-100 referans değeri henüz doktora gidemedim ama aranızda böyle düşük olan var mı ilaç mı veriliyor iğne mi? Ruh gibi geziyorum her yerim ağrıyor
nihangktg joyfulmom bu ben Bnmde 12 iğne yedim sağlam iğneydi ama 1 haftada enerciiiii geldi bna 3 ayın sonunda da patlama yasıyodum😁
joyfulmom nihangktg ayy gerçekten mi evin içinde ölü gibi geziyorum kocam bana enercii al desem de fayda etmiyor 😁 Bu arada sizin değeriniz kaçtı? Ve iğneyi ne kadar aralıklarla kullandiniz
joyfulmom witcher bende pek iğne istemiyorum ampul de veriliyormuş sanırım çok düşük olunca hap hafif kalıyormuş sizin de çok düşükmus halsizlik yorgunluk vardır illaki 🥺
witcher joyfulmom Ne ararsan var canım kolumu kaldıramıyorum valla ama benim oldum olası düşük hep takviye kullanıyorum sürekli. Öyle hemende yükselmiyor 4 5 ayda anca toparlıyorum