crn1234 görümcem oğlunu 1 sene kreşe 2 sene de anaokuluna gönderdi o özeli tercih etti çok da güzel ilgilendiler her türlü aktiviteleri,drama yüzme ingilizce bir sürü dersleri vardı şuan eşimin kuzeni gönderiyor aynı kreşe onlarda çok memnun öğretmenleri çok ilgili. Benim oğlumda büyükşehir belediyesinin anaokuluna gidiyor öğremenimizden Allah razı olsun çok güzel ilgileniyor hem o bizden hemde biz ondan memnunuz oğlumda severek gidiyor okula