Buraya daha önce de yazmıştım bebeğim 6 parmaklı olarak doğdu. Hatta birleşik olan serçe parmağı da sayarsak 7 parmak.. Geçen ay ameliyat ettirdik çok şükür 2 gün önce sargilarimizda açıldı iyileştik. Fakat hayatımda yaşadığım en zor bir aydı. Rabbim yavrularımıza ağrı sızı göstermesin yürek dayanmıyor. Çok zor bir ameliyatı özellikle birleşik parmakları ayırmak komple kemik çünkü. O günden beri akşam 9 uykusuna yatıyor ama gece 12ye kadar her ön dk ya da 15 dk çığlık çığlığa ağlıyor korkudan titriyor. Doktoruna danıştım 8 aylık bebek ama ağır bir travma geçirdi biz bilmez anlamaz destekte onlar anlıyor korkuyordur annesi zamanla geçer dedi ama geçmiyor. Annemde bir hocaya götürelim okutalım bir muska falan yaptıralım diyor. Ne yapayım şaşırdım onun öyle korkup ağlamasına yüreğim dayanmıyor artık