minigiim yani bebeğimden sonra nadiren de olsa sinirli olduğum anlar oluyor ama bunun sebebi tamamen yorgunluk, uykusuzluk ve bebekli hayata adapte olma çabasından kaynaklı. Hiç implanta bağlamadım çünkü elim evdeyken dinlenip, kendime zaman ayırınca geçip gidiyor. İştah artışı da oladı hatta o kadar çok isterdim ki olmasını. İmplantı takarken 50 kiloydum ve belki sayesinde kilo vermem diye umutluydum ama şu an 40 kiloyum. Hamile kaldığım kiloma geri döndüm ki dönmemek için de çok çabaladım inanın. Yani bence bunlar kişinin bünyesinin sebep olduğu şeyler. İmplantın değil ama bilemiyorum tabi sadece bende hiçbiri olmadı diyebilirim.