sevdanurum Merhabalar arkadaşlar… Derin dondurucu almaya karar verdik fakat nofrost mu … statik mi? Arasında kararsz kaldık . Kullanıcı arkadaşlar yorum yaparsa çok memnun olurum teşekkürler 💕🌸
burnumageliyoduslkmsn Nofrost Bosch 182 l benim çekmeceli olanlar daha iyi neyinnereye koyduğunu biliyorsun buzdolabı gibi kullanıyorsun