Bebeğim yaklaşık iki haftadır başka bir çocuk oldu gibi. Huysuz istemediği birşey olduğunda kendini parçalıyor adeta. Küçük bir ergen gibi davranıyor. Uykuları da berbat hale geldi geceleri ağlayarak uyanıyor. Sabahın beşinde güne başlıyoruz falan. Bunları yaşayan var mı ? Geçiyor mu geçiyorsa ne zaman geçiyor? Ben çünkü artık huni takıp gezeceğim