Pnar35 Merhabalar. Tam o aylarda hastanede yatmıştık. Beslenmeden ve uykudan önce sık sık burnunu temizlemelisiniz. Nebülizatörünüz varsa fizyolojik serumu o şekilde verip sonrasında burun temizliği yaparsanız daha iyi olur. Yastıkta yatırmıyorsanız başını yükseltmenizde fayda var. Mümkünse sırt üstü değil yan yatırmalısınız. Bitkisel öneriler de var. Ben size özelden yazayım. Miniğin ayı küçük olduğu için içinize sineni denersiniz. Çok geçmiş olsun 🌸