AegeansMom Kızlar havaların durumu malum, bebişler de üstünü örttürmüyor bu havalarda nasıl tulum giydiriyorsunuz, toglu giydiriyorsanız kaç tog hangi marka yazarsanız sevinirim😘
Demettd AegeansMom Bende izmirli olaraktan köşede bekliyim , aslında uyku tulumu aldım 2.5 togg ama şimdi giydirsem sıcak olur çok diye giydiremiyoruö ama giydirsemmi artık onada karar veremedim şimdilik beklemedeyiz😇
AegeansMom Demettd ya bende aldım kitikate den ama baya sıcak tutar o. Daha incesi de ince gelir gibi😁 yani emin olamıyorum gece mesela uyandığında bacaklarına dokunuyorum hafif soğuk, ayaklarda bişi yok üstünede uzun kollu zıbın ve uzun tshirt giydiriyorum. Asla ama asla örttürmüyor uyusa bile örtsem hissedip uyanıyor şapşik
EmineMercan Bende şurda bekliyim 1.6 tog aldım ama ne zaman giydiricem bilemedim gece oda 26 derece oluyor