Naciyeylmz 4 aydır uğraşıyorsunuz 4 aydır sürekli tuvalet postu açıyorsunuz çocuğunuz hazır değil ki öğrenemiyor 4 aydır bu kadar emek verdiniz yine de olmuyor. Ben de 22 aylıkken başladım bir hafta devam ettim baktım olmuyor erteledim demek ki hazır değil dedim, 31 aylıkken tekrardan başladım kısa sürede zorlanmadan öğrendi. Bir de tam anlamıyla kendini ifade ediyor mu bu önemli, konuşmadan ifade etmeden cidden olmuyor 4 aydır böyle sürekli olumsuz bir tuvalet eğitimi ne devam etmeniz sürekli kaçırmalar alt ıslatmalar başa sarmalar sürekli bir döngü içinde bunu tekrar etmeniz çocuğun kişilik gelişimi için de iyi değil yani bir taraftan bir şeyi yapacağım diye bir tarafı da bozmamak gerekiyor. Birazcık ara verin birkaç ay geçsin unutsun bence çocuğunuz hazır değil