Gencanne2 Arkadaşlae oğlumu kaçta yatırırsam yatırayım 4.30 yada 5 te ayaktayız. Ne yapmam lazım nasıl bir çözüm bulabiliriz buna? Sinirleyorum artık. Gündüzden verim alamıyorum çünkü ikisininde uykusu denk gelirse bende yatıyorum hemen işim gücüm kalıyor
DrkAyz Gencanne2 ben çözüm bulamadım bacım geçte yatırsam erkende yatırsam alarm kurmuş gibi sabahın 5:30 unda kalkıyor ayağımda salladıkça kendini kaldırmaya çalışıyor emziğiyle oynuyor
Birannisbirbebis Gencanne2 kaç aylık benim ki 18 aylık gece 2 de başlıyor sabah 5 e kadar 20 dk bir meme sonra uyanıyor saçma sapan bir haldeyiz memeyi kesicem sanırım çok tükendim
Gencanne2 Birannisbirbebis 18 aylık benimkide. Sadece mama yiyor gece 3te verdim bir kere 5te kalktı gene çok zor böyle ya
Birannisbirbebis Mrs-Turkk ben artık ciddi ciddi düşünüyorum çünkü ne gece ne gündüz uykusu kalmadı çok yıpranıyoruz ikimizde 😔
Birannisbirbebis Mrs-Turkk ben de sordum da 24 aya kadar devam etmeni öneriyorum dedi bilmiyorum çok vicdan yapıyorum erken mi yanlış mı yapıyorum diye ama 24 saatide 2 saat uykuyla geçiremiyorum artık 😔