Edlk Arkadaşlar merhaba, 8 buçuk aylık oğlum gece en az 3-4 kere uyanıyor ve memeye alana kadar ortalığı yıkıyor. Sizin durumlar nedir? Artık cidden çok zorlanıyorum. Çözüm bulabildiniz mi? Su vermeyi denedim aman Allahım ortalığı kattı birbirine 😞
Baturunannesii Edlk Hoşgeldi ayrılık kaygısı ve uyku gerilemesiiiii bizim bitti çok şükür canım 8 . Aya girer girmez bizde aynı durumdaydık sürekli meme yanlız kalmama yarım saat süren uykular veya uyumak istememe çığlık çığlığa ağlamalar geçicek ama sabret canım benim
atlassmoms Edlk benim oğlumda aynı 8-10 ay arası uyku gerilemesi ve ayrılık kaygısı varmış bizde dibine kadar yaşıyoruz 12 gündür.
Sinem61 Edlk korkutmak gibi olmasın ama 12 aydan sonra düzeliyor . Biraz sabırlı olmak lazım . Bol bol sarılın gün içinde
Sevoinci Edlk tam post açıyordum aynı şekilde sizi gördüm 😂 yorumlara bakacak olursak bittik😂 bir kaç gündür delirmek üzereyim tabi ki belli etmiyorum ama içimde fırtınalar kopuyor
Edlk Baturunannesii cidden çok kötü yaa. Ama bizimkisi hep böyleydi. Şuan sadece arttı. 😞 deliksiz uyku çektiğini hiç görmedim. Şimdi uyuttum 1 saate uyanır.
Baturunannesii atlassmoms Yani korkutmak gibi olmasın tabi her bebiş aynı değil ama bizim 9 . Ayın ortalarında filan bitti sanırım bayağı sürmüştü maalesef
Baturunannesii Edlk Valla bende görmedim hiç deliksiz uyuduğunu da bu gidişlede göremiycem heralde yaşını alana kadar 😅
Ege- benimde 10 aylık bebeğim 4 deyince kalkıyo gece bi daha uyumuyo budamı uyku gerilemesi oluyor acaba
Edlk Baturunannesii yaşından sonra da düzelmeyen çokmuş. Gece 1-2 kalksa anlayacam ama 4-5-6 bitmiyor yani 😞
Ege- Edlk bazı sabahhlar geç kalkıyor 1 gbii uyuyo 1 saat uyuyor bazen 2. son uykusunuda 4 gibi uyuyo 5 buçuk gibi kalkıyo 9da uyumuş oluyor
Deniiss Bizde 6. Ayın bitiminde yaşadık şimdi 7.5 aylık olduk devam ediyoruz aynu durumla ama zaman ilerledikçe gece kalkmasi azalmaya başladı gündüzleri öğlen uykusu kısa sürüyor artık kuş uykusu gibi gece 1.5 2 gibi uyanıp sarılmak oynaşmak istiyor yarı uykulu şekilde azıcık oynasip geri uyutuyorum sabah 6 da uyanıyor geri ilerleyen aylarda yeni ataklar yaşarmiyiz bilmiyorum şimdilik durumumuz böyle :)
Star35 Şuan 8 ay 17 günlük zaten doğduğundan beri gece 5 6 kere kalkar yapmadığım araştırmadığım birşey kalmadı beşiğe koyuyorum 20 dakka geçiyor vıyak vıyak hem meme hem mama veriyorum yok heleki şu 3 5 gündür uyku saati gelince bir direniyor bir kendini parçalıyor resmen ağırda kucağımdada taşıyamıyorum ailemdende uzağım şehir olarak cidden yoruldum atak dönemi sanırım şuan ama hep böyleydi hiç kesintisiz uyuduğu dönem yok geçicek biliyorum ama kendimi bitkin yorgun keyifsiz hissediyorum 🤦🏻♀️ Oysaki kıpır kıpır biriyim