Asla zayıflayamıyorum .
Varmı bir çare .
Bozağımdan kesemiyorum asla .
Ben çok rahatsızım bu konuda . Var mı çare bulanlar iştah kesici bir şey vs bilmiyorum bana öneride bulunabilir misiniz veya deneyim sahibi olanlar bana bilgilerini aktara bilirmi rica etsem