Zlm Bu arada sınıf öğretmeniyim ben onun okula adapte olmasını sağlarım :) 13 aylık bebekten daha ne bekleyin :))
ne diyorsunuz siz ya???
Bilip bilmeden bu nasıl yargılamak??
4 yaşından sonra illaki düzen alır. Bilinçlenince oda farkına varınca. 13 aylık bebekten bahsediyoruz gününün yarısını alıyormuşum şaka mı?
Ne yapalım 7 de kaldırayım stres mi yapayım çocuğuma??
10 gün yoğun bakımda kaldı. Kolestaz geçirdim anne karnında ölüyordu zor kurtardık. 2 doz alması gereken ilacı 3 doz aldı. Mahvoldu. Bana geldikten sonra ilk 3 ay bizimle uyudu. Ağır travma yaşadı.
Hala da travma yaşıyor. Ben odadan çıkınca şu qn bile ağliyor. Gece kardeşime mesaj attım gel başında bekle yatak salla lavaboya gidip geleyim diye.
Her anne ister demi 9 da uyusun sabah 8 de kalsın lay lay geçsin diye.
O işler öyle olmuyor. Ben hiçbir zaman evladımın üstüne gitmedim. Ara ara erken uyumasını denedim erken uyandırdım yok olmadı.
13 aylık 11.5 kg. 12 ay 5 günlükken yürüdü
Bir sürü kelime biliyor. Kitapları seviyor.
Tv izlemiyor. Organik besleniyor 😄
Yani sizce benim bebeğimin günün yarısı gitmiş mi oldu 😃
Bence gayet kaliteli vakit oldu.
Herkes kendi evladına baksın.