Kızımın geceleri burnu tıkanıyor. Nefes alırken burnunun içi dolu dolu gibi sümük sesi geliyor. Doktorumuz aspire etme nebulizatör ile buhar ver dedi ama geceleri yine tıkanıyor. Ne yapabilirim ? Odanın nemi iyi görünüyor %55 civarı ama kuru bir hava var gibi. Buhar makinesi almalı mıyım ondan da olur mu ?