Canım bebeğin aç olup olmadığını kirli bezlerinden anlarsın . Günde kaç kere kaka yapıyor mesela ? Ama bebek kusuyorsa reflüsü vardır yada çok emdiği için fazlasını çıkarıyordur . Bebek gazdan dolayı da sürekli emmek ister . Henüz 2 aylık bebek tokluğunu kestiremez . Ama yok illa aç diyorsan bir kez mama vermeyi dene . Emzir üstüne hemen mama ver eğer hareketlerinde değişme varsa , rahat uyuyorsa dediğin gibi aç olabilir . Denemeyle memeyi bırakmaz . Ama bence fazla emdiği için kusuyor . Gazını da çıkaramıyorsan rahatsız olur uyuyamaz . Bir damla bile içse gazını çıkartmak gerek bunu bil . Benim bebeğim benden nefret ediyor gibiydi . Ne emerse öylece çıkarıyordu . Reflüsü olduğunu öğrendik . Reflü mamasına geçtik . O mama koyu kıvamımlıtdı . Mamayı kusmadı ama birden çok kilo almaya başladı . 4.ayda felan düzeldi anne sütünü kusmamaya başladı . Aslında reflüsü olan bebeği çok emzirdiğim için kusuyormuş . Az az sık aralıklarda beslenmeli . Sende bir dene yöntemleri . Reflüsü olabilir , gazı olabilir ve son aşama aç olabilir . Sütünün bittiğini de düşünme . Hepimizin sütü öğleden sonra az gelir gibi olur , göğsümüz boşalıyor gibi . Aslında sütün vardır sadece daha yağlı olur . Bol bol su iç .