14 aylık oğlum gece illa uyanıyor hadi bir kere falan kalksa tamam her gece uyanıyor ağlayarak genizeti var dedi dr ondan mı bilmiyorum ama ağlayarak uyanıyor ve asla susturamıyorum ayağımda salliyorum daha çok ağlıyor meme almıyor asla sakinlestiremiyorum emzirmemi istiyor o zaman susuyor ama çekince onu yine başlıyor ağlamaya sürekli böyle çok sıkıldım bu durumdan uykumu etkiliyor gunduz verimli olamıyorum bebeğime karşı artık emzirmeyi bıraktırayım diyorum
çünkü az gelmeye başladı süt nasıl yapacağım nasıl sakinkestirebilirim birde ben ona kızıyorum sakinleşmeyince niye sakin kalamıyorum