Balbebeginannesiiii Kizim 22 aylik ve hep birlikte uyurduk bu gece odasnda uyumak istedi uyuyamiyrm onsuz kokusunu özledim 😔😔😔
Babyalpymeetoo Balbebeginannesiiii 🥹🥹 oyyy ilk ayrılıklar zor . Ama ona çok üzüldüm çok özledim şeklinde konuşmayın tek başına uyumak istediği için takdir edin cesaretini karar alıp uygulayabilmesi çok güzel arkasında durun yatağınıza yatınca ağlarsınız