4 ay 13 günlük oğlum dün çok huzursuzdu.Günlük rutinimiz vardı,desteksiz uyumaya alışıyordu,dün rutinimiz bozuldu,emzirirdim,bir az oynardı,gerek varsa bezini değiştirirdim,uyku sinyalleini görünce yatağına koyuyordum,uyuyordu,uykuya da zor geçti,kucağımda uyudu,sonra yatağına koydm.4.aya 1 hafta kaldığından beri arada böyle huzursuz olduğu günler oluyor.Ayakta sallamayı bırakmalısınız.Uyku eğitimi ile ilgili çok makale okudum,videolar izledim,sonunda gündüzler sadece 30 dk uyuyan bebeğim 1 hatta 2 saat uyuduğu zamanlar oldu,beşiğini sallamayı da bıraktım,şimdi sallamadan sadece emzikle yatıyor,uykuya geçince emziği de atıyor(emziği 1. aydan sonra verdim,şimdi yalnız uyku zamanı tutuyor.Benim oğlum 2.ay bittikten sonra geceleri sallamadan uyuyordu,bunu şimdi sanki kendisi gündüze de geçirmiş oldu,bir gün yatağa koyunca sallamadan uyudu,ben de davam ettirdim,son günler çok hafif sallıyordum.Günlük rutin ve uyku rutini ve düzeni şart.Şimdi uyku eğitimi için en iyi zaman.