kucukprensannesi Oda sıcaklığı max 25 derecede 3 saat buzdolabında 3 gün derin dondurucu-18 dereceye kadar da derin dondurucu ya koyuyorum
shibalba Konuyla alakasız ama ilk hafta gelen sarı sütü buzluğa koymuştum, biraz önce içirmeye çalıştım Resmen midesi bulandı, süt çöp oldu O kadar üzgünüm ki Kolostrumun bir damlası bile çok degeri deniyorken 😢