Aysegulackgz Merhaba güzel anneler. Bebeğim 40 günlük bir türlü emziğe alistiramadim. Siz nasil alistirdiniz acaba ? En iyi emzigide aldim en kötü emzigide aldim ama hep diliyle itiyor 😴 Sizde yaşadiniz mi böyle bir sorun 😏 Önerilerinizi bekliyorum 🙈
mom0989 Aysegulackgz canım öncelikle 2 ay olmadan emzik verme memeni bilsin alışsın. 2. Aydan sonra alıştırırsın. Benim de kızıma Avent aldı eltim 2 tane. Ancak ağzına dahi sürmedi wewell aldım damaklı şimdi her rengini şeklini desenini kullanıyorum damaklı emzikten. Sadece uykuya geçişlerde veriyorum
Deletedmon0092 Aysegulackgz canım ilk wee baby almistim ucu cok kalındı ememiyordu sonra damaklı emzik almistim ucu yumusak bebedoor'un ilk agzina verdigimde almadi bidaha denedim Üst damagina deydirip biraz bekledim ve nım nım nım diye ses cikarmistim bebegime bakarak 😂😂 dikkatini emzige verdi galiba oyle emmeye basladi bi deneyin isterseniz
Maviskizimm Aysegulackgz evde emzik koleksiyonumuz var her marka model ama hiçbirini emmedi 😊emziği ağzına sokunca suratını buruşturup diliyle ittiriyor sanki tadı var gibi oysaki ne güzel isimli emzik zincirleri falan yaptırmıştım.ben de zorlamadım vazgeçtim şuan 4 ay 7 günlük alıştık böyle.
Mihraninannesi mom0989 bence yanlışınız var doğduktan 2 gün sonra verilmeli ki alışsın 2 aylik bebek kocaman oluyor normal memeyle emziği ayirt edebilir ve almayabilir yani ben cevremde boyle gordum
mom0989 Mihraninannesi yanlış bildiğimi düşünmüyorum 2 tane emzirme danışmanımda aynısını söyledi. Yalancı memeye alışıp bağımlılık olma ihtimali varmış erkenden verilmesi. Her neyse ben emzirme danışmanlarından duyduğumu arkadaşa önerdim.