Gldekpnci Kızlar bebeğim 2 aylık gece uykusunda beslenırken uyuyo ama ne zaman bez değişimi yapsam uyanıyo gece kaka yapmaz çişli bezlerınızı gece tuttugunuz oluyor mu uykusu bölünmesin diye
Aaayysseee Gldekpnci iki aylıktan sonra uzmanlar uyandırmamak gerektiğini söylüyor yani aşırı dolup taşmıyorsa sıkıntı yok,ben değiştirmiyorum iki aylıktan beri hiç sızdırmadi da sabah uyanır uyanmaz temizliyorum 🌸
Deletedmon_69 Gldekpnci sadece sızdırırsa öyle bir şey yapın hiç dokunmayın minnaka🥰 sabah ilk iş değiştirmek olsun. O rahatsız olsa zaten belli eder bir şekilde ama değildir.
2boymommy Gldekpnci gece bez degistirmiyorum kaka yapmadigi ve tasmadigi sürede 😅 amaaa benim sipa hep 3 4 yada 5de kaka yaptigi icin mecbur o saatlerde bi degisim oluyor ve gözlerini aciyor etrafa gülücükler sacip konusmaya calisiyor🤣
Gldekpnci Aaayysseee ilk kez denıcem bakalım nolcak 🙂 değiştirsem resmen rahatsız oluyor bırak uyucam der gibi ağlıyor ve doğal olarak uyanıyo