Sakin olun demeyeceğim bazı anlar olmuyor olamıyorsunuz hatta 😄
2 yaş artık köprüden önce ki son çıkış..
Uyku gerilemesi var
Uykuya direnme, arada sırada olsa gece uyanma
Geçiyor geçecek
Sonra daha uykuya direnmeler baslayacak 😆
Ama şaka bir yana işin özü uyku rutini falan değil, oyun oyun oyun.. çocuğu ancak oyunlarla bir şeyi rahatlıkla yaptırabilirsiniz.
Kızıma direndiği zamanlarda, şimdi yarış yapıyoruz senden önce ben yatağına gidip yatacağım ve yarın ki sürprizi ben kazanacağım diyorum..benden önce uçuyor.. yatağına da almıyor beni