Hanımlar merhaba 2 ay 13 günlük bebeğim var bugün 2 ay aşımızı olduk fakat bebeğim sabah 11 de geldik öğlen deli gibi uyuyor. Hiç aktif kalmadı bugün uyanık kaldığı Max 20 dk onda da deli gibi huysuzlanıyor. Ateşini sürekli kontrol ediyorum akşam 9 gibi 37.3 çıktı hemen üstünü soydum zibinla yatırdım 15 dk masaj yaptım vücuduna bir de calpol verdim yarım çay kaşığı aşı mı yapıyor bu uykuyu çözemedim. Var mı başına gelen 🥺