Merhaba hanımlar,
İki gün önce temizlik için ili abla aldım.En son banyo temizliği kalmıştı.Onu da yapıp çıktılar sonrasında gecesine fark ettim banyodan kimyasal kokusu geliyor ve içeriye girdiğimizde gözlerm ve boğazım yanıyor.Sanırım porçöz ve başka bir malzemeyi karıştırdılar.yeniden yıkadım duruladım ama hala aynı devam ediyor.Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı bu koku nasıl geçer ?