Merhabalar bayanlar, 49 günlük bebeğim (kızım) var ve neredeyse 20 gündür kakasını kendisi yapamıyor. Ama kabızlığı yok ben kulak pamuğu, yağla uyarıda bulunuyorum o şekilde yaptırıyorum. Kakasını rengi olması gibi normal gazını da çıkarıyor ama kendisi kakasını yapamıyor bu durumla karşılaşan oldu mu ? Önerileriniz var mı??