Oslem 3.haftamiza girdik bu hafta sürekli bi ıkınma kızarma kendini sıkma halinde gazımızda var sürekli hiç keyfimiz yok böyle olanlar var mı neler yaptınız
Perisss1997 Oslem Salam uşaq üçün şam var o yaxşı həm də siz zeytun yağını çöpə batırıb qoya bilərsiz
Melteminkeremi Benim ki 21 günlük ishal ama gaz yüzünden aynı ikinmalar kizarmalar tam bir baş belası bu gaz 😒😒