Beril4226 Tanıdığıma rektum kanseri dendi ve karaciğere sıçramış .Varmı bilginiz anneler..tedavi süreci nasıl geçiyor .Daha çok genç 35 yaşında dualarinizdan geçirin olur mu 6 yaşında oğlu var 🥺
hillaltay Beril4226 merhaba babam atlattı maalesef fakat bizim sıçrama yoktu cm çok önemli babam belli bir süre radyoterapi aldı radyoterapi de küçülme görülünce hemen ameliyata aldılar şimdi sürekli kontrol altında ama atlattık sayılır çok zor ve yorucu bir süreç Allah yardımcıları olsun