Kızımla başım belada hanımlar mama sandalyesinde asla önüne tabak vs koyamıyoruz kendi yemek istiyor eliyle pilav falan koyuyorum biraz tek tek yiyor sonrada eliyle süpürge gibi yere atıyor hepsini 15 aylık artık tabaktan yemeli diye düşünüyorum sizde durumlar nedir buna çare çözüm bulan oldu mu