Doğum olalı 49 gün oldu. Altta çok fazla dikişim vardı onlar mı yırtıldı tekrar bilmiyorum, ilişki sonrası avuç içinden fazla kanamam oldu. Normal mi bu? Daha fazla mj beklemeliydik. Tam bir ilişki bile olmadı zaten çok acıdığı için. Bunu yaşayan var mı?