elisannesi Evimizin ısı değerini ölçemedim ama Antalya’da yaşıyorum evimiz o kadar soğuk olmuyor doğalgaz olduğu için sizce 1 tog ya da 1.6 tog yeterli mi? Hangisini almalıyım?
papatya_1125 elisannesi 1.5 tog yeterli olur diye düşünüyorum. Olmazsa içine ince pijama giydirirsiniz