izmir35alb ben civil 2.5 tog elyaf uyku tulumu kullanıyordum. 5-6 aylıkken 12-18 ay kullandım. Oğlum 1 yaşında hala kullanmaya devam ediyorum. Ama elyaf yerine çift kat pazen 1.0 toglar çok hoşuma gidiyor. Evimin ısısı belli olmuyor genelde ama 20 derecenin altına düşmez. Evinizin kışın derecesine göre tog ayarını yapabilirsiniz. Önerim çoraplı, tak-çıkar kollu ve alt kısmı geniş olan uyku tulumlarını tercih edin bebiş rahat etsin. Kidzee ve owli gibi markalar aşırı pahalı olmasına rağmen daracık duruyor ben darlanıyorum gördükçe 😂 Didababy, enhitbaby ve pamuk pazen markaları bu aralar radarımda bakalım ben neye karar vericem 😂