Papatya5801 Sgk anlaşması olsun olmasın yinede çok pahalı, ben özelde 120₺ vermiştim bir yıl önce, aynı hastaneye yeğenimi götürdük 345₺ ye yaptılar, hadi çok çok ünlü malum hastane zinciri bile 1300 civarı bir rakama yapıyor, 4 bin kafayı yemişler gerçekten. Devlette daha damar yolu açamayan hemşireyle karşılaşmadım hatta insanına denk gelirseniz özeldekiyle aynı ilgiyi gösterir.