buse100 40ından sonra adet olan varmı benim 8 gün oldu 40ım çıkalı adet kanaması gibi kanamam var sizce normal mi
ikibebeliana buse100 iki dogumumda da 40 ım dan çok kısa bir süre sonra adet oldum. Adet olmuş olabilirsiniz
Neseimm Bende olmuştum 40ımdan kanamalarım bitince 3gün sürdü sonra olmadım tiroitim yükselmiş meğersem ilaç verdi bir kere gördüm şuan hala olmadım 6 ay sonra oldum işte 1yıla kadar normalmiş