Suskun6327 18 gün oldu doğum yapalı topuk kanı sonuçlarında tiroid yüksekliği varmış bunla ilgili bilgisi olan varsa lütfen paylaşa bilir mi korkuyorum çünkü kötü bir şey mi diye
Cisemcagan17 Suskun6327 bizimde alınmıştı aricaklar sizi fln dendi ne arayan var ne soran bebegim nerdeyse 4 buçuk aylık oldu nasıl öğrenebilirim onu
efeninannesi4207 Suskun6327 bizimde o zamanlar baya yüksekti 2 kere alındı başka yere yönlendirdiler 2 gün sonra oraya gidip kan verdik düşmüş inşallah sizinde düşer bizimki hemen düşmüştü
ademir66 Suskun6327 1aylik olduk bizimde 3kere alındı sonuçlar yüksek çıktı. Hap basladilar bizde yüksek doz hap verince özele gittik düşük hap verdiler bakam insallh devamlı takip bakalm insallh hiç bir çocukta çıkmaz sürekli kan alıyorlar tuplerce
Yeniannee23 Bizimde yuksek dediler 3 kez alındı topuk kanı sonra normal dediler ama olsaydı nasıl bir süreç izlenirdi bilmiyorum maalesef geçmiş olsun.
Suskun6327 Yeniannee23 sağolun tekrar topuk kanı verdim inşallah Bi sıkıntı çıkmaz, ilk anneligim ister istemez korkuyorum bisey olacak diye
Yeniannee23 @Suskun6327 evet biliyorum o duyguyu benimde ilk anneligim inşallah sonuçları güzel çıkar 🙏
Suskun6327 Cisemcagan17 sağlık ocağındaki hemşire Bi sıkıntı çıkmazsa aramam demişti sizinkinde Bi sıkıntı yoktur ondan aramış inşallah sıkıntı olmazda
AEgemm Cisemcagan17 bizi de aramadılar ebeye sordum onu da aramamış bakanlık. Bir sıkıntı çıkarsa arıyorlarmış