Selam kızlar yeni olmaya başladı bu durum sadece bir ayağı içe basıyor gibi önceden bu kadar sık yapmıyordu şimdi yürüyüşü değişti gibime geliyor. Doktora randevu ayarlamaya çalışıyorum gideceğim ama bu durum bu süreç nasıl düzeliyor yada gerçekten düzelecek mi sizler neler yaşadınız? Ayrıca ayakkabısı tam bedendi bu yaz hep aynı ayakkabıyı giydi vicconun ilk adım ayakkabısın civil versiyonunu giyiyordu 🤦🏽♀️