kuzeyanne_
Zorlanmadım desem yalan olur.🙈 Aralarında 16 ay var benimkilerin.
Oğlum 2.5 yaşında konuştu, derdini anlatamiyordu. uykulari çok kötüydü. Uykusuzlugum ikiye katlanmisti. Eşim çok destek oldu o konuda..ama gündüz de zorlandım. Epey bir zaman ne kahvaltı yapabiliyordum ne yemek yapabildim.temizlikleri bir süre yüzeysel yapardim..birinin karnı acıksa birinin altı kirleniyordu..ikiside birden ağlamaya başlardı. Bir zaman sonra oğlum kızıma şiddet gösteriyordu 🤦 saçlarını çok çekiyordu, kızım yürüme aşamalarında arkasından ittirip düşürüyordu..çok konuştum ama hiç faydası olmamıştı..o dönemlerde çok bocaladim..ama şimdi aşırı rahatladım diyemem ama çok şükür bugünüme. Bu sene arkadaş oldular artık birbirlerine..