Aylinayliz50 bu ay farkettiğim tek şey yanından ayrıldığımda aşırı tepki vermesi ağlaması aslında bi yandan hoşuma gitsede beni zorlayacağını düşünüyorum abileri var Allahtan onlardan destek alarak aşarım umarım onun dışında gayet keyifli ismini biliyor seslendiğimizde dönüp bakıyor komiklik yaptığımızda anlamlı bir şekilde gülüyor kendi kendine saklanıp oyun kuruyor yani çok rahat biz dişleri çıkardığımız için o sıkıntılı günleri atlattık çok şükür