Kullanlar yada memnun kalanlar bilgilenidirise çok memnun olurum
.
?
Ben bı kaç gün önce q7 maç aldım gerçekten çok güzel
Alpinannesi1_ aldım bakalm bir deneeyli
Roborock kullanıyorum s7 aşırı memnunum kesinlikle roborock alın derim
Xiomi a10t aldım çok memnunum silmesi de çok güzel